>

Winnerbäck, brödrost och vattenpoker!!<3

Hemma igen från ett najsigt vinterläger då vi bl a spelade vattenpoker, sminkade Jon, spelade curling, och mina finfina orienterartjajor skrev mer eller mindre smickrande saker över hela mig... <3

Sov länge, stort plus, har åkt pulka med Linnea och syrran, och efter ca tre år äntligen kommit på hur våran brödrost fungerar... smartheten!!

Verkar dessutom ha kommit in i en Lars Winnerbäck-period:

*Hugger I Sten
*Åt Samma Håll
*Över Gränsen
*Nån Annan
*Solen I Ögonen
*Gråa Dagar
*Farväl Jupiter
*Elden

Imorgon blir det att titta på "Vampyrer Suger" med Linnea och dricka varm choklad med juleskum!!<3 Ska också eventuellt upp till min kusin och smälla upp resten av raketerna som jag har kvar (y) Sämre kan man ha!!

Jag börjar bli NERVÖS!!!!!! NERVÖS NERVÖS NERVÖS!!!!!!!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Jon (den sminkade :D)

Du var ju knappt med på vattenpoker ju! Det var bara sista kvällen som du drack lite, annars var du bara inne och... Ja, vad gjorde du på oss killars sovrum egentligen? :O^^

2011-01-07 @ 21:07:10
Postat av: Ylvas dotter

men lilla Jon, jag har väl inte skrivit att jag var med hela tiden ;P deltog gjorde jag faktiskt, och var inte helt kass!... hahaha!!



jaa vad gjorde jag där.... och vad gjorde du hos tjejerna, Jonna? ;))

2011-01-07 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: