>

YESS!! YESS!! YESS!! YESS!!...

...skriker jag av glädje, för JAG SKA SE CRASHDÏET, NANANANANANAAAAAAAA :DDD jag är så gladgladglad!!! 5 februari i Bellueveparken smäller det, hoppas Emelina kan följa med nu...

Måste klippa och lacka om naglarna någon dag...det svarta och silvriga från nyår ser lite misshandlat ut. Hade tänkt mig svart och rött nästa gång.

På tal om misshandel ja,... drömde att jag blev misshandlad igår natt!! :O Usch, det var bland det värsta jag drömt någon gång i hela mitt liv! Jag låg på ett köksgolv och såg hur någon laddade med knytnäven, kände någon höll fast i mitt käkben och hörde mig själv böna och be... FYYYY...!

IT'S A MIRACLE!!! :D <3

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: