>

YESSYESSYESS SÄGER JAG...

...inte än. Men på farsan låter det som om det är till ca 99% säkert att vi ska se Crashdïet!! :DDD vet inte direkt om han kommer uppskatta scenshowen, men han är kravet på att jag ska få gå in, man måste ha en målsman. Kalla mig tönt, eller vad som helst som kan vara en synonym till tönt, men mig gör det inte så mycket att han farsan med på konsert. Inte än i alla fall, haha! ;) Lär kanske ändras... Han kan i alla fall vara glad att jag delar stora delar av mina musikaliska favoriter med honom (Crashdïet är INTE en av dessa...).

Jag skäms nästan aldrig för min pappa. Dels för att jag är alldeles för lik honom för att inte kunna göra/säga samma sak själv. Kanske mest för att jag genom förlusten av min mamma uppskattar honom mycket mer. Min pappa betyder så otroligt mycket för mig, jag älskar honom över allt annat.

Häromkvällen kom han in på mitt rum och lade sig på sängen med min hjärtkudde under huvudet, skulle bara vila sig, sa han. Satt kvar vid Facebook ett tag, innan jag tänkte "äh, vad fan".
Som dotter känner man sig aldrig så trygg som när man ligger med huvudet mot sin pappas axel och håller hans hand. Eller när man sitter tysta i en bil på en mörk motorväg och lyssnar på Slade. Eller bara kramas godnatt och man drar in doften av rakvatten, kyla, dubbelduschtvättat hår och Pappa.

Pappa. Jag har sagt det så många gånger. Jag älskar dig. <3

Hemma från Kristianstad med en nysträngad gitarr efter en härlig familjedag (Pappa, syster, styvmamma, faster, som även är min gudmor, och gudfar), god mat, besvikelse efter dagens Tour de Ski-resultat, och flera goa kramar<3

Tack för idag familjen, all kärlek åt er<3<33<3<3

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: