>

Äntligen uppdatering!

Heeej!!! Jag har inte uppdaterat på säkert en månad jue! Det har varit så mycket med jobb och åter jobb att göra att jag helt enkelt inte har hunnit. Men nu ska jag väl sammanfattat lite vad jag har gjort under "blogg-ledigheten":

1) JOBBAT! Men det visste ni ju redan ;) Mitt sommarjobb på biblioteket blev riktigt bra, visst, det kunde bli lite drygt på eftermiddagen när allt var klart för dagen och tjohej en timme kvar... MEN! Då fanns det en underbar uppfinning kallad massagestol i en alkov! Jag hjärta den, alltså...<3

2) JOBBAT ÄNNU MER! Jo, det är sant... direkt efter avslutat sommarjobb var det dags för nästa: lägerledare. Och den som tycker att det är ett slappt jobb kan gärna få min "köksdag". Tärna, hacka, blanda, tvätta, diska, diska, DISKA, D I S K A tills du stupar! Men ungarna är härliga (utom när de kivas med varandra hehe), mycket härliga! De gör det värt att jobba ideelt! Jag lärde dem dessutom en rolig liten norsk visa...

3) Läst.... massor!

4) Försökt sova riktigt länge... men min familj vill annorlunda ;)

5) Varit i Köpenhamn med familjen och fotat riktigt mycket! Köpte ingenting, fotograferade bara. Sedan fick farsan gå med mig på en lång promenad i Vesterbro, bara för att jag behövde göra markresearch för en bok... Han ställer alltid upp<3

6) Seglat med familjen, kom hem igår. Mys.<3

Nu har jag en ledig vecka till framför mig, sedan är det jobb som lägerledare tre veckor till. Men mitt i jobbveckan ska jag klämma in ytterligare en trevlig resa med min syster; vi ska se THE ARK!! :DD Ett av våra gemensamma favvoband, så det ska bli jättekul!
+ Att vi ska åka med ungarna till Växjö i mitten på augusti, så ska passa på att gå till domkyrkan och tända ljus, och kanske träffa Samuel :) najsigt, najsigt.

På torsdag blir det filmkväll med UNF, ska bli grymt skoj, älskar de människorna<3 Men nu är det snart dags för boxning, ska byta om nu :)

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: