>

Min syster yster tvättkorgs-knas <3

Har precis sett Jackass 3 med min syster, och nu springer hon omkring med en tvättkorg på huvudet. Visste att det inte var någon bra idé, haha!! ;)

De goda nyheterna är att jag är på bättringsvägen, jag är piggare och gladare och kan äta igen utan att må illa. Har dock en fruktansvärd rethosta, tar på krafterna rejält.

Syrran vill se Magnus Betnér, men för en gångs skull är jag inte så sugen. Såg hela "Inget är heligt" igår... jaja, vi får väl se hur det bliiiir...

Älskar verkligen min goa, glada och bindgalna lillasyster! Trots att hon går mig på nerverna, älskar tvättkorgar och tjuvlånar saker av mig hela tiden... Men hon är också min bästa vän som vet nästan allt om mig, som alltid vill vara med mig och kan diskutera allt från orättvisor till glassorter. Jag älskar att brottas, ha kuddkrig, frossa i Ben & Jerry, flumma och gå långrundor med denna underbara knäppgök ♥

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: