>

Så INTE okej...

Hey sleazebags!

Fick åka hem från jobbet som lägerledare idag... jag är allmänt trött (beror sannolikt INTE bara på sömnbrist), lite ont i huvudet och hosta. Inte mycket hosta, dock, men gör ont i lungorna eftersom jag hostar så hårt. Så inte okej det kan bli... laddar batterierna för nästa läger istället.

Har sett en film i min ensamhet, läst ut en bok, vilat.., nu är jag UTTRÅKAD! Och orkar inte göra mycket mer än att ta dagens andra dos hostmedicin och förkylningshämmande. Ja, jag vet att jag är emot allt vad konstgjord glädje heter i och med att jag är nykterist, men när jag är förkyld är det medicin och uttråkning som gäller. Plus kanske lite tröstätande, men inte ens det känns lockande just nu. Och den jävla klumpen i halsen går inte bort hur mycket jag än hostar. Faaaan!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: