>

Glassmys och sommarlov!

SOMMARLOV!!!!!! :D fast känns mest som helg än så länge, men så brukar det ju vara...

Syrran och jag firade igår med att titta på Lejonkungen (vår favorit) och smaska i oss varsin Ben & Jerry<3 (Kändes som om jag kunde dö tjock och lycklig...) Och, ja, vi gråter båda två när Simbas pappa dör :'( <333333

Sjöng sista gången för terminen med kören också. Lät riktigt bra! :) Vi åkte dessutom dit med stil i en cab... coolt :)

Måste bli bättre på att lägga mig i tid, börjar sommarjobba på biblioteket imorgon. I förrgår blev det sent för att vi firades brorsans student, och igår såg vi som sagt på film, plus att jag chattade med Samuel ett tag, hehhe... så ikväll får jag försöka ta ut mig riktigt på träningen så att jag somnar tidigt (som om det skulle hjälpa...) ^^

Men nu ska jag och syrran cykla ut till Farmor och Farfar och baaaaaaaaadaaaaaaaaaaaa<333333

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: