>

Estetresultat och nerver

Dagens resultat: Ytterligare 14,32 sekunder stopmotionfilm, ca 1 timme körsång, 3 sidor i min loggbok + foton, x antal utskurna pratbubblor, ca 1 timme gitarrspel och 1 st skapad serie. Har dessutom fått en fotouppgift som jag tar mig an när vädret är roligare och andan faller på. <3

Gårdagens resultat: Ett antal flumbilder och visst beröm för mina krokar i boxningen (y)

Serien kommer tecknas enbart med svart tusch och ha "straight edge"-tema. Ska strukturera upp den och komma fram till en teknik som funkar. Plus komma på lite bra idéer, såklart! Målet är att få en strip i Motdrag, UNF:s medlemstidning. Kul!

Ska sjunga med kören på en konfirmandmässa nästa helg. Nervös som in i h-e redan... :/

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: