>

Fotografi, det är alltid vi<3

Håhåjaja då vart det helg igen :) Den här helgen har fått gå i fotograferandets tecken, och jag är mer än hälsosamt sugen på en egen systemkamera. Kanske terrar min fotolärare med frågor om råd ang modell på onsdag, hihi :)

Lägger upp några av helgens alster. JAG HAR FORTFARANDE COPYRIGHT PÅ DEM






©ScreamingRebance

I eftermiddag blir det mer fotografering ihop med min favoritmodell, som även är min lillasyster<3

Kramis!!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(OÄNDLIGHET)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Michaela <3

Fan va duktig du har blivit på att fotografera vännen :) Sjukt fint!

2011-03-11 @ 11:53:03
URL: http://michaelaelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: