>

Lite alltmänt tjafs för att jag inte kom på en bättre titel än så...

Måste börja med ett låttips: Long Hard Fall med Carlene Carter<3 Helt underbar, jag älskar hennes låtar!!<3

Det är blåsigt och jäkligt kallt ute, trots detta kanske jag och farsan ska ta en löprunda i mörkret, hu! Men jag måste verkligen försöka lyfta på häcken och ge mig ut och springa nu, jag vill ju springa fler orienteringstävlingar och inte behöva vara ute en timme på banan, så jag MÅSTE jobba upp långdistanskondisen. Fast just nu känner man ju inte för det direkt... Ska dessutom försöka ringa min älskade "storasyster", Michaela, nej, MÅSTE ringa henne!<3

Och herregud vad trött jag är på sneakersreklamen på spotify!!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: