>

En sann tokstollas jobb är aldrig klart...

Tycker att jag har lyckats matcha både den aktuella högtiden och den jag längtar mest efter riktigt bra genom att lägga till dessa två filmer på min önskelista:

Lite Tim Burton är väl aldrig fel?? ;) Hittills ser min lista ut såhär:

* Corpse Bride och The Nightmare Before Christmas

* Pink Grapefruit Body Butter från The Body Shop

* Presentkort i bokhandeln och smyckeaffären

* Ett antal böcker, bl a Snart är jag borta av Hanna Jedvik

* Filmen Jag saknar dig

* Massa julmys med familjen ♥

Nåejhepp, nu ska jag och syster min kratta löv hos Farmor och Farfar och ha det riktigt höstmyyyyyyys!!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: