>

Tisdagens yrke: UNF-administratör!

Njuter av mitt "Lava"-te och lite Neon Trees, Animal är soundtracket. Har suttit i skolan och jobbat med UNF's bilder nästan hela skoldagen, har bara haft spanska än så länge. Tisdagar är perfekta för att få jobb gjort! Funderar på att ta mig en kopp te till och bara slappna av innan idrotten börjar...

Ja, UNF tar upp mycket av min tid - jag sliter häcken av mig. Men jag gör det gärna, för UNF är mer än en aktivitet för mig. UNF är en stor del av min identitet, och det är så otroligt kul! Speciellt att träffas och festa med UNFare från hela landet! Och tack vare UNF har jag fått vänner och erfarenheter jag aldrig skulle ha haft annars. Tänk på det!

Nej nu får det bli lite "Lava" tror jag... yummie!

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: