>

Ett oändligt "Jag saknar dig" som saknar ord...

Vad ska man säga... Jag hade för en gångs skull rätt när jag sa att jag skulle börja gråta. Det tog inte lång tid efter att filmen Jag saknar dig börjat innan det rann saltvatten längs kinderna. När filmen var slut satt jag kvar i flera minuter och storgrät. Själva storyn i filmen är ju sorglig i sig, men det var så mycket som påminde mig också. Om Mamma. Väntrummet, Efteråt, känslorna, bråk och skuld. Idag lyssnar jag sönder "Turn the tide" med AiluCrash och längtar efter att filmen ska komma ut på DVD... Underbar ♥
Så oerhört tacksam för mina fina vänner som vet när de ska trösta, och när jag behöver piggas upp med pommes frites och skrattanfall på McDonald's... Ni är bäst!



Mamma... JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG SAKNAR DIG JAG....

Mamma. De finns inte. Orden. Orden för hur mycket jag saknar, behöver och älskar dig. Ylva. Personen Ylva som jag aldrig lärde känna. Det är det jag sörjer mest, tror jag, efter själva modersfiguren; att jag inte fick fråga dig om dina åsikter, tankar och erfarenheter. Ylva. Mamma. Jag saknar dig mer än jag behöver dig och jag behöver dig mest av allt. Och jag älskar dig ännu mer än så. Mamma.

Ja, Mamma... <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: