>

Once I lost my trinity, I developed my creativity

Har haft en riktigt kreativ dag idag, jag får sådana ibland, och det är alltid lika överjordiskt jävla härligt!! :)
Började denna kreativa dag med att göra lite "kajalkonst" - slingor från ögonvrårna och ut mot tinningarna. Snirklar och annat fint.

Fotolektion på morgonen, vi gick igenom bildmontage och fick öva på att klippa in en Cadillac på en bakgård, gick lite sådär. Det gick bättre att köra på "klipp-och-klistra"-metoden... Resten av fotolektionen var vi och tittade på lokalen där vi ska ha fotoutställning om två månader, det kommer att bli superbra, jag känner det på mig! :)

Jobbade med en skiss till ett textiltryck på bildlektionen, jag fick till några riktigt bra idéer som jag ska försöka göra något med. Uppgiften är att trycka en bild på tyg, och jag ska nog börja fixa schablonerna nästa vecka. Resten av tiden flamsade jag nog mest med Freddy och Simon... eller skissade på helt andra saker... xD (Just nu mobbar jag Freddy för att jag har ätit rostat bröd med massa smält ost idag och det har inte han!!! )

PLUS ATT JAG HAR HAFT SÅN GRYM TUR MED GRYM MUSIK IDAG :DDDDD Hela dagen har det varit Säkert!, Kent, Jonathan Johansson och Moto Boy ♥ Måste tipsa om If only your bed could cry och Ride my wild heart!! Underbart...

Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: