>

You're such a Lovely Cup, why don't you fill me up <3

Man tror att man inte klarar att vara uppe till tre på natten, gå upp halv tio, övningsköra, göra klart rättskunskapen som ska vara färdig dagen efter och ändå hinna träna... Men se på fan, det gick visst ändå! Det känns att man fick lite pyngel, men jag kände mig inte riktigt lika nervös som jag brukar när jag gick in i ringen och fick höra att det såg bättre ut än innan, så det är ju på rätt väg i alla fall :) Är ändå väldigt stolt över att jag vågar gå in i ringen överhuvudtaget! Minsann tror jag inte att jag har boxats i ett år nu... Ett underbart år!

Och så sitter man i pyjamas, är varm och nöjd och trött i hela kroppen och lyssnar på härlig musik som får en att längta efter en sommarfest med massa dans till den härliga låten man inte kunnat stänga av på hela dagen för den är så bra ♥
I det här fallet heter låten Lovely Cup och är gjord av bandet GROUPLOVE som jag upptäckte idag och nu bara älskar! Får en sån oerhörd lust att dansa, sjunga, fylla på min tekoppsamling och ta somriga foton på samma gång... märklig kombo, jag vet. Både händelserna och det faktum att en boxare samlar på tekoppar. Men det är nog det "tjejigaste" (hatar uttrycket) draget hos mig; att jag är galen i tekoppar med särskild form, färg och utseende. Inte två likadana i min samling! Så udda/söta/färgglada/speciella som möjligt! Och vilka muggar som håller måttet är det bara jag som kan avgöra. Det handlar om att gå på känsla... Tror nog att det handlar mer om att jag älskar fina saker än att jag vill ha en snygg servis att leka husmor med...

Måste hitta nåt ställe att sätta stereon på, det har inte blivit av att den kommit upp sedan vi renoverade rummet. Funderar på om man kan ha högtalarna uppe vid taket... Tror dessutom att min gitarr än sönder, INTE OKEJ!! Det går inte att stämma den, tonarten blir inte rätt hur jag än försöker, och jag har prövat med två olika stämdosor, trodde först det var batteriet i dosa nummer 1 som var på upphällningen, men icke...Får lämna in den på läkarbesök i musikaffären, så får min älskling sin dom. I allra värsta fall får jag spara/önska en ny i artonårspresent. *gråta*

Har blivit mer än nyttigt sugen på en shopping/träffa kompisar-trip till Växjö... Fan då att plånboken är kinkig med utdelningen (eller att man har fikat för mycket och har sig själv att skylla, som vanligt). Men, men, snart så...

Here, here and here
He pointed to his heart and mind and ears

- Here Here And Here, Meg & Dia



Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3(oändlighet)...

//Ylvas dotter
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: